منتديات الربح من الانترنات
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل في المنتدي إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، واذ كنت عضو فتفضل با الدخول الى المنتدي
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل في المنتدي إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، واذ كنت عضو فتفضل با الدخول الى المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تعلم الربح من الأنترنت - العمل من المنزل - الربح من النت -أفضل الشركات الربحية PTC. ...

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  القرآن الكريم  إعلانات قد تهمك  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
تم إفتتاح منتدى على سرفر مدفوع يمكنكم زيارتنا على الرابط التالي www.trustinvestingonline.com

اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hamed gab allah
المؤسس
المؤسس

اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل  Empty
مُساهمةموضوع: اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل    اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 5:23 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا في اول الكلام حابب اقول ان انا النهارده جايب شركات ربحيه قليله بس ازاي تكسب منها كتير وكتير اقوي كمان في ناس كتير تحب انها تجيب شركات كتير علشان تزود دخلها ولكن انا لااحب هذه النوعيه من التفكير فانا احب ان اعمل قليل ولكن اكون فاهم معني هذه الشركات واتعلم كل ما فيها احسن ما اضيع معظم وقتي علي النت دون ان اطلع من هذه الشركات بمعلومه واحده فانا حبيت النهارده ان اتكلم في هذا الموضوع الي يمكن يكون مفيش حد اتكلم فيه قبل كده فانا النهارده جايب ثلاث شركات فقط ازاي انت بقي تقدر تكسب من الثلاثه دول 4000دولار في الشهر الواحد بدون تضيع وقت مش هتاخد اكثر من ربع ساعه فقط في اليوم .

اول حاجه طبعا: هتسجل في الشركات ديه
ثانيا :دعوه الاشخاص الي انت تعرفهم وده عن طريق حاجه اسمها الريفير كل شخص بيسجل في الشركه بيكون ليه ريفيل خاص به بيدعو به الناس طيب هتدعو الناس ازاي هتدعوهم عن طريق ايميلك او عن طريق صفحتك علي الفيس بوك اوعن طريق المنتديات سواء كانت المنتديات ربحيه او غير ربحيه .
ثالثا :طيب هتقول انا مش قادر ادعو اشخاص اعمل ايه في الثلاث مواقع في حاجه اسمها تاجير الريفير (Rented)وديه افضل حاجه تكسب من خلاله المبلغ الي انا اشرت اليه سابقا
طيب امتي اقدر اجر ريفيرات ؟تقدر تاجر الريفيرات في وقت اذا كان حسابك 75 سنت ال75يجيبو ليك 3ريفيرات يعني 3في 4 يساوي 12 اعلان في نص يساوي 6سنت وانت بتضغط علي اربعه سنت في اليوم يعني عشر سنت
طيب لوانت اجرت 100 في 4 يساوي 400اعلان في نص يساوي 200 سنت يعني 2دولار
طيب لواجرت 1000في 4 يساوي 4000 في نص يساوي 2000سنت يعني 20دولار في اليوم
ده طبعا لو العضويه بتعتك عضويه مجانيه فانا باخد مايقرب من4000دولار شهريا لاني عضويه جولدن بمعني ان 1000 ريفيل عندي بيكسبو في اليوم الواحد 40دولار وانا عندي مايقرب من3000 ريفيل يعني بعمل في حدود120دولار في اليوم وانت تقدر تعدي هذا الرقم بكتير
كل واحد علي قد مجهود وده طبعا كله في شركه واحد مش الشركات الثلاثه
رابعا:دخول المنتدي الخاص بهذه الشركات معظم الناس الي بيربحو من علي النت لايدخولون علي المنتدي الخاص بهذا الموقع مع ان له فائده كبيره لانك كل ماتدخل المنتدي وتعمل مشاركه المشاركه الواحده ب 3نقاط النقاط ديه تقدر تستغلها في تحويل نفسك من عضويه عاديه الي جولدن وممكن تحولها الي دولارت زي ماتحب وغير كده المنتديات ديه فيها قسم عربي
خامسا :وده الاهم قل ماتشترك في هذه الشركات لازم يكون ليك حساب في بنك الكتروني وده بيكون مجاني وده هيكون في بنك اليرت باي علشان هذا البنك ده هو الاضخم علي الاطلاق والاسرع في تحويل الاموال وغير كده ان هو داعم للدول العربيه غير البنوك التانيه فهي غير داعمه لنا
للتسجيل في البنك :اضغط علي هذا الرابط التالي ولازم تكون بيانا تك كلها صحيحه علشان بتنفعك انت عند التحويل
للتسجيل:

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

وبعد ماتسجل في البنك ادخل وسجل في الشركات ديه

الشركه الثانيه وهي my buxوانت بتسجل اول حاجه هتضغط علي كلمه members zone وبعدين كلمه Register account
اما الشركتين البقين اضغط علي كلمهRegisterعلي طول وبعدين ادخل بياناتك
الاولي عالميا:

الثانيه عالميا:

الثالثه عالميا:

اذا اردت اي استفسار عن اي حاجه في اي وقت انا تحت امرك ده ايميلي
الزعيم
رابح مبتدي
رابح مبتدي
الزعيم

مُساهمةموضوع: رد: اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل    اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:24 pm

اهلا بك يا غالي معنا
با التوفيق لك ان شاء الله
للاسف انا مسجل في الشركيتين دول اما الثالثة my bux ....................?
با التوفيق لك
https://earncash.yoo7.com
hamed gab allah
المؤسس
المؤسس

مُساهمةموضوع: رد: اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل    اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 9:10 pm

ياعم والله من زعلان بس الشركه الي انت وضعت عليها علامه الاستفهام من افضل الشركات الموجوده هي بتتبادل المركز الاول مع اون بكس دائما جربها ومش هتندم

اربح كثيييييييييييييييير بوقت قليل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اربح من وضعك للمواضيع لا ضغط على اعلانات ولا شئ اخر
» اربح 0.01 $ كل 15 ساعة بدون فعل أي شئ
» اربح مع اول شركة مصرية winway